sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Holaaa

Moi taas pitkästä aikaa! Anteeks, oon pitänyt vähän taukoa tästä blogista, kun on ollut koulukiireitä ja treenejä, ja ehdinhän mä tuolla Pariisissakin käydä kisaamassa. Nyt (noin kolmatta kertaa jo) alotan taas puhtaalta pöydältä. Nyt kun kisakausi on loppu ja meillä on paljon treenivapaata, niin ehdin taas päivitellä teille! Aion nyt laittaa itselleni kesäksi tavoitteen, että päivitän ainakin kerran viikossa. Mitä nyt tässä oon ajatellut niin seuraava postaus on varmaankin mun Pariisin ostoksista ja sitten sen jälkeen postailen varmaan jonkinsorttista my day-tyyppistä matskuu (kuvissa, kun videot ei mulla toimi). Ja uusille lukijoille, kun  mulla ei oo oikeen sellasta esittelypostausta, niin multa saa kysellä ask.fm sivulla kysymyksiä! Linkki on tossa sivulla. Ja jos haluutte seurata mun elämää vähän aktiivisemmin, niin mut löytää instagramista nimellä worldofjesy :) Ei mulla muuta, adioss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti